BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


❤ HAPPIEE SUUUNDAYY
2010年10月5日星期二



星期日 家庭日❤❤
嗲地约了姑姑一家人去大城堡吃早餐喏
原本是去蒲种吃的 一大早就表去那么远咯 去大城堡好了咯
去吃鱼滑粉 蛮好吃的 不错 :))
DaaaTa
aaaaa 看照片 看照片



吃饱了就去姑姑家 和表妹玩
好久好久没像这样聊天了 所以偶尔去一下下 :))
在那里聊聊聊 玩玩玩 闹闹闹~

我很乖 在那里有复习历史 数学喏
不过 没两下子就去kacau表妹做功课 =目

然后叻 然后叻 就去了做gym
第一次去 很开心喏 没有人 我们霸完咯 整间是我们的喏
看看

风景很好咯 一大片玻璃在面前 一边运动 一边看景咯
看人家游泳咯 好像自己也在游酱咯
我只可以看咯 不会游咯

我我我 表看我的短腿
全世界最短是我了 我表咯 有什么办法可以bok长它
帮我bok一下咯 我免费给你做实验涡
言枉 好努力加油咯 又肥又短咯
我表咯 我表酱子的腿咯 :((
头发长了很多 我不知道它酱长的咯
吓人了咯 要到屁股了咯 又大把 要剪了要剪了

晚餐 一个大家族去大同酒家吃晚餐
庆祝婆婆的生日
吃得好饱 努力做的运动等于没做了 :((
再然后 又去姑姑家 在房间用相机放计时器 自拍来了咯
喜欢房间的颜色 加上 美美的床 再加上很
C O L O U R F U L
不得了咯 不得了咯~
玩上瘾了咯 很好玩 一直拍 拍了很多
看看
还有很多 没放上来的说





|
IU | U
ME | WE ARE HAPPIEEE FAMILYYY |







DISCLAIMER

Welcome to my KAWAII ★ BLOGGIE . Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!!This skin was made by a HERO , so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me n please read the WELCOME below!✿✿✿


CLICK IT !!


WELCOME

Omedeto !! U are the other PRINCE and PRINCESS now !!
Leave ur WORDS before u click the [x] mark above !!
You can BOLD ,italic & underline here but no strike it!!
Arigatogozaimasu !!
For more information, please click,
✿ GIRL ✿ !!


FACEBOOK BADGE

Tiffany 矮矮

创建您的徽章


STUFFS

Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
chit chaat with me ♡
No spam and rude mess

ShoutMix chat widget

BREAK THE SILENCE


CALENDAR



DOLL DOLL




PAST POST

❤ 月饼日
๑ LOVELY FREN's BIRTHDAY___❤
๑MY BIRTHDAY____★
❤ 水果篮子•生肖奇缘
❤ 小说
๑ 生病记
๑ 杂巴郎...
๑ 害怕 希望
๑霉...
๑ DOWN

CREDITS

desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house